Doorgaan naar hoofdcontent

Vooruitgang in digitale gedragsanalyse verandert hoe detailhandelaars online verkopen

COVID-19 versnelde de overheersing van online verkoop. Het resultaat is een grotere behoefte om de ervaring van de klant te personaliseren en dus niet te verminderen. Segmentering in real time waarbij factoren als plaats, geslacht en leeftijd een rol spelen, is nog steeds belangrijk, maar belangrijker is inzicht in de specifieke intentie van de consument. AI-gestuurde oplossingen geven inzicht in individuele interesses, motivaties en potentiële conversies. In plaats van klanten te bestoken met informatie op basis van gemeenschappelijke kenmerken, zorgt personalisering met behulp van AI ervoor dat shoppers zich gezien en gehoord voelen.

Read More...

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Virtual Hallway

The greatest challenge that leaders face in the new hybrid work reality is the loss of meaningful in-person connection. Can Microsoft Teams provide the digital equivalent of the “hallway” conversation? According to the Microsoft 2022 Work Trend Index, “Unscheduled, ad hoc calls have risen 8% in the past two years and now make up 64% of all Teams meetings. And meetings under 15 minutes now make up a majority of all meetings (60%) and are increasing more than any other meeting length.” Microsoft Teams allows every employee to feel connected regardless of where they call work. Learn more Read More...

Let’s Connect

Staying current with today’s changing security landscape can be daunting. Now is the time to protect your multicloud resources, workloads, and apps. We can help. Sign up for our mailing list to explore how the world’s most comprehensive approach to security can keep your business competitive. Let’s stay connected! Read More...