Doorgaan naar hoofdcontent

Los avances en el análisis del comportamiento digital cambian cómo vender en línea.

La COVID-19 aceleró el protagonismo de las ventas en línea. El resultado es una necesidad constante de personalizar la experiencia del cliente, no reducirla. La segmentación en tiempo real que tiene en cuenta aspectos como la ubicación, el género y la edad sigue siendo importante, pero lo que es más importante es comprender la intención específica del consumidor. Las soluciones basadas en la IA ofrecen información sobre los intereses, las motivaciones y las posibles conversiones de las personas. En vez de bombardear a los clientes con información basada en características comunes, la personalización y el usar la IA hace que los compradores se sientan vistos y escuchados.

Read More...

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Virtual Hallway

The greatest challenge that leaders face in the new hybrid work reality is the loss of meaningful in-person connection. Can Microsoft Teams provide the digital equivalent of the “hallway” conversation? According to the Microsoft 2022 Work Trend Index, “Unscheduled, ad hoc calls have risen 8% in the past two years and now make up 64% of all Teams meetings. And meetings under 15 minutes now make up a majority of all meetings (60%) and are increasing more than any other meeting length.” Microsoft Teams allows every employee to feel connected regardless of where they call work. Learn more Read More...

Let’s Connect

Staying current with today’s changing security landscape can be daunting. Now is the time to protect your multicloud resources, workloads, and apps. We can help. Sign up for our mailing list to explore how the world’s most comprehensive approach to security can keep your business competitive. Let’s stay connected! Read More...