Skip to main content

Future Generali gebruikt Microsoft AI om klantcontacten te verdiepen

Future Generali India Life Insurance Co. Ltd. heeft het gebruik van REVA overgenomen, een chatbot gebaseerd op het Microsoft Bot Framework, dat een sleutelrol speelt in het aansturen van inzichtelijke gesprekken met zijn klanten. Bekijk in deze video hoe het bedrijf zijn klanttevredenheid al wist te verhogen met 91% en de #AIForAll-award van Microsoft en CNBC TV18 heeft gewonnen wegens het verbeteren van klantcontacten met behulp van AI.

View...

Comments

Popular posts from this blog

Top 3 tips for using Microsoft Copilot in Teams

Watch this tutorial to learn how Microsoft Copilot in Teams can help catch you up when you're running late, inspire discussion topics, and even recommend ideas to help break the awkward silences. Contact CBA to get started with Copilot in Teams.

Magic Quadrant for Security Information and Event Management

For your team, staying ahead requires trusted, innovative tools. Gartner's "Magic Quadrant for Security Information and Event Management" report positions Microsoft Sentinel as a leader for its ability to deliver scalable, intelligent security. Have a look at the report to see how Sentinel can help your organization. Contact CBA for a consultation tailored to your security needs. Read More...