Doorgaan naar hoofdcontent

Future Generali gebruikt Microsoft AI om klantcontacten te verdiepen

Future Generali India Life Insurance Co. Ltd. heeft het gebruik van REVA overgenomen, een chatbot gebaseerd op het Microsoft Bot Framework, dat een sleutelrol speelt in het aansturen van inzichtelijke gesprekken met zijn klanten. Bekijk in deze video hoe het bedrijf zijn klanttevredenheid al wist te verhogen met 91% en de #AIForAll-award van Microsoft en CNBC TV18 heeft gewonnen wegens het verbeteren van klantcontacten met behulp van AI.

View...

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Virtual Hallway

The greatest challenge that leaders face in the new hybrid work reality is the loss of meaningful in-person connection. Can Microsoft Teams provide the digital equivalent of the “hallway” conversation? According to the Microsoft 2022 Work Trend Index, “Unscheduled, ad hoc calls have risen 8% in the past two years and now make up 64% of all Teams meetings. And meetings under 15 minutes now make up a majority of all meetings (60%) and are increasing more than any other meeting length.” Microsoft Teams allows every employee to feel connected regardless of where they call work. Learn more Read More...

Let’s Connect

Staying current with today’s changing security landscape can be daunting. Now is the time to protect your multicloud resources, workloads, and apps. We can help. Sign up for our mailing list to explore how the world’s most comprehensive approach to security can keep your business competitive. Let’s stay connected! Read More...