Doorgaan naar hoofdcontent

Klantgerichtheid: Een topprioriteit in elke branche

De verwachting is dat tegen 2020 de klantervaring de prijs en het product zal inhalen als belangrijkste merkdifferentiator. Loop nu voor op de concurrentie door de klantervaringsstrategie van je organisatie te personaliseren. Lees het e-book Klantgerichtheid om te leren hoe je met behulp van een klantgegevensplatform je geïsoleerde marketing-, verkoop- en servicegegevens kunt samenvoegen tot één intelligent 360°-overzicht van de klant.

View: Klantgerichtheid: Een topprioriteit in elke branche

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Virtual Hallway

The greatest challenge that leaders face in the new hybrid work reality is the loss of meaningful in-person connection. Can Microsoft Teams provide the digital equivalent of the “hallway” conversation? According to the Microsoft 2022 Work Trend Index, “Unscheduled, ad hoc calls have risen 8% in the past two years and now make up 64% of all Teams meetings. And meetings under 15 minutes now make up a majority of all meetings (60%) and are increasing more than any other meeting length.” Microsoft Teams allows every employee to feel connected regardless of where they call work. Learn more Read More...

Let’s Connect

Staying current with today’s changing security landscape can be daunting. Now is the time to protect your multicloud resources, workloads, and apps. We can help. Sign up for our mailing list to explore how the world’s most comprehensive approach to security can keep your business competitive. Let’s stay connected! Read More...