Skip to main content

Klantgerichtheid: Een topprioriteit in elke branche

De verwachting is dat tegen 2020 de klantervaring de prijs en het product zal inhalen als belangrijkste merkdifferentiator. Loop nu voor op de concurrentie door de klantervaringsstrategie van je organisatie te personaliseren. Lees het e-book Klantgerichtheid om te leren hoe je met behulp van een klantgegevensplatform je geïsoleerde marketing-, verkoop- en servicegegevens kunt samenvoegen tot één intelligent 360°-overzicht van de klant.

View: Klantgerichtheid: Een topprioriteit in elke branche

Comments

Popular posts from this blog

Top 3 tips for using Microsoft Copilot in Teams

Watch this tutorial to learn how Microsoft Copilot in Teams can help catch you up when you're running late, inspire discussion topics, and even recommend ideas to help break the awkward silences. Contact CBA to get started with Copilot in Teams.

Magic Quadrant for Security Information and Event Management

For your team, staying ahead requires trusted, innovative tools. Gartner's "Magic Quadrant for Security Information and Event Management" report positions Microsoft Sentinel as a leader for its ability to deliver scalable, intelligent security. Have a look at the report to see how Sentinel can help your organization. Contact CBA for a consultation tailored to your security needs. Read More...