Skip to main content

Tien manieren waarop eerstelijnsmedewerkers met Teams kunnen werken

Microsoft Teams is een digitale werkplek waarin iedereen in jouw bedrijf met elkaar in contact staat, van directieleden tot eerstelijnsmedewerkers. Het bevat functies die speciaal zijn ontwikkeld voor klantenservicepersoneel, IT-helpdesks, winkelmedewerkers en meer. In dit artikel ontdek je tien manieren waarop medewerkers in ploegendiensten Teams kunnen gebruiken om beter te communiceren en samen te werken, en zodoende tijd en geld te besparen.

Read More...

Comments

Popular posts from this blog

Top 3 tips for using Microsoft Copilot in Teams

Watch this tutorial to learn how Microsoft Copilot in Teams can help catch you up when you're running late, inspire discussion topics, and even recommend ideas to help break the awkward silences. Contact CBA to get started with Copilot in Teams.

Magic Quadrant for Security Information and Event Management

For your team, staying ahead requires trusted, innovative tools. Gartner's "Magic Quadrant for Security Information and Event Management" report positions Microsoft Sentinel as a leader for its ability to deliver scalable, intelligent security. Have a look at the report to see how Sentinel can help your organization. Contact CBA for a consultation tailored to your security needs. Read More...