Doorgaan naar hoofdcontent

Tien manieren waarop eerstelijnsmedewerkers met Teams kunnen werken

Microsoft Teams is een digitale werkplek waarin iedereen in jouw bedrijf met elkaar in contact staat, van directieleden tot eerstelijnsmedewerkers. Het bevat functies die speciaal zijn ontwikkeld voor klantenservicepersoneel, IT-helpdesks, winkelmedewerkers en meer. In dit artikel ontdek je tien manieren waarop medewerkers in ploegendiensten Teams kunnen gebruiken om beter te communiceren en samen te werken, en zodoende tijd en geld te besparen.

Read More...

Reacties

Populaire posts van deze blog

The Virtual Hallway

The greatest challenge that leaders face in the new hybrid work reality is the loss of meaningful in-person connection. Can Microsoft Teams provide the digital equivalent of the “hallway” conversation? According to the Microsoft 2022 Work Trend Index, “Unscheduled, ad hoc calls have risen 8% in the past two years and now make up 64% of all Teams meetings. And meetings under 15 minutes now make up a majority of all meetings (60%) and are increasing more than any other meeting length.” Microsoft Teams allows every employee to feel connected regardless of where they call work. Learn more Read More...

Let’s Connect

Staying current with today’s changing security landscape can be daunting. Now is the time to protect your multicloud resources, workloads, and apps. We can help. Sign up for our mailing list to explore how the world’s most comprehensive approach to security can keep your business competitive. Let’s stay connected! Read More...